DESCARCĂ GRATUIT NEGATIVE CREȘTINE!


DOWNLOAD




NEGATIVE + VERSURI (CÂNTECE PENTRU MAME/PĂRINȚI)


ULTIMELE NEGATIVE ADĂUGATE:

#11. Așa cum David a lăudat – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE!
Pozitiv – CLICK HERE!
#10. Sunt clipe în viață ce dor – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE!
Pozitiv – CLICK HERE!
#9. Voi învia (Multă pace am găsit) – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE!
Pozitiv – CLICK HERE!
#8. Sunt aici (Știu că Tu nu vrei nici jertfe și nici daruri) – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE!
Pozitiv - CLICK HERE!
#7. De ziua ta (Un suflet bun să ai) – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE!
Pozitiv – CLICK HERE!
#6. Sunt săpat în palmele Tale – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE!
Pozitiv – CLICK HERE!
#5. Mai trimite-mi Doamne – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE!
Pozitiv – CLICK HERE!
#4. 10.000 de motive (Cântă suflet al meu) – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE!
Pozitiv – CLICK HERE!
#3. Singurul motiv de laudă (Eres Todopoderoso) – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE! 
Pozitiv – CLICK HERE!
#2. Hai, spune-mi cine a biruit moartea! – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE!
Pozitiv – CLICK HERE!
#1. Când lupta se-apropie – DOWNLOAD
Versuri – CLICK HERE!
Pozitiv – CLICK HERE!

COLAJ 1: Aceasta mi-e dorinta / Voi slavi pe Mielul Gloriei – DOWNLOAD
COLAJ 2: Zideste in mine o inima / Te laud – DOWNLOAD
COLAJ 3: Pune-Ma ca o pecete / M-ai trecut prin valuri – DOWNLOAD
COLAJ 4: Cele mai frumoase momente / Hai lupta frate! – DOWNLOAD
COLAJ 5: Astazi vin la Tine / Splendoare de-Mparat – DOWNLOAD
COLAJ 6: Cerul declara / Si daca traim – DOWNLOAD
COLAJ 7: Doamne vreau sa ma-nchin / Doamne Numele-Ti inalt – DOWNLOAD
COLAJ 8: Dumnezeu e Taria mea / Fii binecuvantat! – DOWNLOAD
COLAJ 9: Hai, e timpul! / Venim in a Ta prezenta – DOWNLOAD
COLAJ 10: Vreau sa spuna cel ce-i slab / Toata inchinarea – DOWNLOAD

LISTA 2: LAUDĂ ȘI ÎNCHINARE (ADORARE)

1. Fii binecuvantat – DOWNLOAD
2. Toata inchinarea – DOWNLOAD
3. In Mana Ta – DOWNLOAD
4. Cerul canta – DOWNLOAD
5. Tu Esti Bun – DOWNLOAD
6. Esti aer ce-L respir – DOWNLOAD
7. Arata-Ti Puterea – DOWNLOAD
8. Cantec de lauda – DOWNLOAD
9. Tot mai mult Isus – DOWNLOAD
10. Sfant mereu – DOWNLOAD
11. Vrednic Doamne doar Tu Esti – DOWNLOAD
12. Ploaia Trezirii – DOWNLOAD
13. Traim vremi de Har – DOWNLOAD
14. Adonai – DOWNLOAD
15. Cine sunt? – DOWNLOAD
16. Inima mea tanjeste – DOWNLOAD
17. Maret Salvator – DOWNLOAD
18. Isus eu Te iubesc mai mult – DOWNLOAD
19. Maini catre Cer – DOWNLOAD
20. Voi canta – DOWNLOAD
21. Din El, prin El si pentru El – DOWNLOAD
22. Riul Sfant – DOWNLOAD
23. Trezire vrem – DOWNLOAD

1. Alege azi – DOWNLOAD
2. Am o rana in suflet – DOWNLOAD
3. Am zidit un altar – DOWNLOAD
4. Arata-mi calea Ta – DOWNLOAD
5. As vrea sa numar clipele – DOWNLOAD
6. Caci daca traim – DOWNLOAD
7. Cand vanturi grele bat – DOWNLOAD
8. Cauta pacea! - DOWNLOAD
9. Ce mare Esti! - DOWNLOAD

10. Chemati prin cantari bucuria! – DOWNLOAD
11. Cine-i oare Mester mare? – DOWNLOAD
12. Cui sa-i dau? – DOWNLOAD
13. Cuprinde-ma Doamne – DOWNLOAD
14. Da, eu ma bucur! – DOWNLOAD
15. Da, eu ma bucur! alta versiune – DOWNLOAD
16. Da, eu stiu… – DOWNLOAD
17. Daca mai ai in lume azi o mama – DOWNLOAD
18. Dar ce voi spune? – DOWNLOAD
19. Dar Tu m-ai iubit – DOWNLOAD
20. De-atatea ori te afli – DOWNLOAD
21. Dintr-o mana de tarana – DOWNLOAD
22. Doamne e greu pe Pamant – DOWNLOAD
23. Doamne eu Te-as ruga – DOWNLOAD

24. Doamne atinge-ne din nou! – DOWNLOAD
25. El cheama, El bate… – DOWNLOAD

26. Eroii credintei – DOWNLOAD
27. Este oare iertare? – DOWNLOAD
28. Eu n-am sa te las - DOWNLOAD
29. Eu si familia mea – DOWNLOAD

30. Exista Cineva! - DOWNLOAD
31. Fa sa se cunoasca Doamne – DOWNLOAD
32. Iata-ma Isuse – DOWNLOAD
33. Ierusalim – DOWNLOAD
34. In fata Tronului de sus – DOWNLOAD
35. Increde-te Israel! – DOWNLOAD

36. Inima curata – DOWNLOAD
37. Isus al meu Prieten scump – DOWNLOAD
38. In fata Tronului de sus – alta versiune – DOWNLOAD
39. La miezul noptii – DOWNLOAD
40. Mai este loc la Nunta Ta? – DOWNLOAD
41. Mai vino odata – DOWNLOAD

42. Ne-ai aratat cum sa traim – DOWNLOAD
43. Noi ne bucuram in cantare – DOWNLOAD
44. Noi suntem Biserica – DOWNLOAD
45. Nu stiu ce sa-Ti spun – DOWNLOAD

46. Partasie – DOWNLOAD
47. Pazeste-ti piciorul! – DOWNLOAD
48. Pe Pamant avem de toate - DOWNLOAD
49. Pocainta – DOWNLOAD
50. Poporasul Meu, trezeste-te! - DOWNLOAD
51. Pregateste-te! – DOWNLOAD
52. Priviti in jur! – DOWNLOAD
53. Si tu nu sti – DOWNLOAD

54. Simt iubirea Ta - DOWNLOAD
55. Stau si privesc ochii adanci – DOWNLOAD
56. Stau si-astept – DOWNLOAD
57. Stanca mea – DOWNLOAD
58. Sunt iertat – DOWNLOAD
59. Sunt strajerul – DOWNLOAD
60. Talmaceste-mi suferinta - DOWNLOAD

61. Te-astept Isuse – DOWNLOAD
62. Tu nu pleci niciodata de la mine - DOWNLOAD
63. Un Tron inalt e-n Cer – DOWNLOAD
64. Veniti sa Ii multumim! – DOWNLOAD

65. Vine Isus! – DOWNLOAD
66. Vino si-n casa mea! - DOWNLOAD
67. Vreau sa spuna cel ce-i slab – DOWNLOAD
68. Тебя люблю, мой Бог – DOWNLOAD
69. Ti mne blizok – DOWNLOAD
70. Ti znaesh boje – DOWNLOAD
71. Pe muntii din Ghilboa – DOWNLOAD
72. Acum cat inca se mai poate – DOWNLOAD
73. Ai valoare-n ochii lui Dumnezeu! – DOWNLOAD
74. Iubesc pe Domnul – DOWNLOAD
75. Destinul tau e sa invingi! – DOWNLOAD
76. Pentru noi e taina mare – DOWNLOAD
77. Aur, argint si palate – DOWNLOAD
78. Ramai cu mine! – DOWNLOAD

1. Asculta-ma | Puiu Chibici – NEGATIV ORIGINAL INTERZIS PE MOTIV DE “DREPT DE AUTOR”, IMI PARE RAU!
2. Asa cum David | Christos pt Romania – DOWNLOAD
3. Caci nici un fir de par nu cade | Fratii Wagner – DOWNLOAD
4. Ce mult astept aceea zi | Puiu Chibici – NEGATIV ORIGINAL INTERZIS PE MOTIV DE “DREPT DE AUTOR”, IMI PARE RAU!
5. Celui ce sade pe Tron | Christos pt Romania – DOWNLOAD
6. Sa-L preamarim | Continental – DOWNLOAD
7. Veniti cu multumiri | Continental – DOWNLOAD
8. Veniti in prezenta Lui | Continental – DOWNLOAD
9. Cred in minunea dragostei Lui | Continental – DOWNLOAD
10. Dor de Cer | Continental – DOWNLOAD
11. El a-nteles | Continental – DOWNLOAD
12. Esti Rege si Domn minunat | Continental – DOWNLOAD
13. Esti Tu Acel | Continental – DOWNLOAD
14. Fii in veci glorificat | Continental – DOWNLOAD
15. Har minunat | Continental – DOWNLOAD
16. Ne-nfricat | Continental – DOWNLOAD
17. Ocrotit in palma Ta | Continental – DOWNLOAD
18. Primeste acum | Continental – DOWNLOAD
19. Sa fiti lumini! | Continental – DOWNLOAD
20. Slavitul meu Tata | Continental – DOWNLOAD
21. Spuneti tuturor! | Continental – DOWNLOAD
22. Suntem ai Tai | Continental – DOWNLOAD
23. Toata bucuria | Continental – DOWNLOAD
24. Toata puterea | Continental – DOWNLOAD
25. Vom purta faclia | Continental – DOWNLOAD
26. Cu Tine | Puiu Chibici – NEGATIV ORIGINAL INTERZIS PE MOTIV DE “DREPT DE AUTOR”, IMI PARE RAU!
27. Cu-ndurare El m-a ridicat | Continental – DOWNLOAD
28. Dimineata | Puiu Chibici – NEGATIV ORIGINAL INTERZIS PE MOTIV DE “DREPT DE AUTOR”, IMI PARE RAU!
29. Din El, prin El si pentru El | Christos pt Romania – DOWNLOAD
30. Doamne vreau sa ma-nchin | Toflea – DOWNLOAD
31. Domnu-i bun | Christos pt Romania – DOWNLOAD
32. Domnul sta in frunte | Christos pt Romania – DOWNLOAD
33. El e Sfant | Christos pt Romania – DOWNLOAD
34. El este Domn | Christos pt Romania – DOWNLOAD
35. Este oare iertare? | 4 Give – DOWNLOAD
36. Hossana (Il vad pe Domnul slavei) | Hillsong – DOWNLOAD
37. Ilie | Puiu Chibici -NEGATIV ORIGINAL INTERZIS PE MOTIV DE “DREPT DE AUTOR”, IMI PARE RAU!
38. Iti multumesc acum | Christos pt Romania – DOWNLOAD
39. La Calvar | The Messengers – DOWNLOAD
40. Lacrimi, plans si durere | Quo Vadis – DOWNLOAD
41. Laudati-L pe Domnul! | Christos pt Romania – DOWNLOAD
42. M-ai trecut prin valuri grele | Puiu Chibici – NEGATIV ORIGINAL INTERZIS PE MOTIV DE “DREPT DE AUTOR”, IMI PARE RAU!
43. Mi-ai spus | Quo Vadis – DOWNLOAD
44. Nu sunt numai flori pe Cale | Puiu Chibici -NEGATIV ORIGINAL INTERZIS PE MOTIV DE “DREPT DE AUTOR”, IMI PARE RAU!
45. Riul Cel Sfant | Christos pt Romania – NEGATIV ORIGINAL INTERZIS PE MOTIV DE “DREPT DE AUTOR”, IMI PARE RAU!
46. Sa te-asculte Domnul | Puiu Chibici – NEGATIV ORIGINAL INTERZIS PE MOTIV DE “DREPT DE AUTOR”, IMI PARE RAU!
47. Tara sfanta | Puiu Chibici – NEGATIV ORIGINAL INTERZIS PE MOTIV DE “DREPT DE AUTOR”, IMI PARE RAU!
48. Te laud | Maria Cuc – DOWNLOAD
49. Voi slavi pe Mielul Gloriei | Christos pt Romania – DOWNLOAD
50. Vrei sa fii iertat? | Ovidiu Liteanu – DOWNLOAD
51. Zideste in mine | Quo Vadis – DOWNLOAD
52. Ai biruit mormantul | The Messengers – DOWNLOAD
53. Iubire, iertare | The Messengers - DOWNLOAD
54. Noi Il asteptam | Toflea – DOWNLOAD
55. In bratul Tau – DOWNLOAD
56. As vrea sa numar clipele | Catalin si Ramona Lup – DOWNLOAD
57. Emanuel | Alin Timofte – DOWNLOAD
58. In haine albe | Toflea – DOWNLOAD
59. In Mana Ta | Alin Timofte – DOWNLOAD
60. Iti dau inima mea | Alin Timofte – DOWNLOAD
61. Ma-ncred in Tine | Alin Timofte – DOWNLOAD
62. Ma-ndrept spre Cer | Alin Timofte – DOWNLOAD
63. Privesc spre Ceruri | Catalin si Ramona Lup – DOWNLOAD
64. Te-astept Isuse | Alin Timofte – DOWNLOAD
65. Tu esti al meu | Alin Timofte – DOWNLOAD
66. Vreau sa Te vad | Alin Timofte – DOWNLOAD
67. Usa Harului | The Messengers – DOWNLOAD

1. COR 1 – DOWNLOAD
2. COR 2 – DOWNLOAD
3. COR 3 – DOWNLOAD
4. COR 4 – DOWNLOAD
5. COR 5 – DOWNLOAD
6. COR 6 – DOWNLOAD
7. COR 7 – DOWNLOAD
8. COR 8 – DOWNLOAD
9. COR 9 – DOWNLOAD
10. COR 10 – DOWNLOAD
11. COR 11 – DOWNLOAD
12. COR 12 – DOWNLOAD
13. COR 13 – DOWNLOAD
14. COR 14 – DOWNLOAD
15. COR 15 – DOWNLOAD
16. COR 16 – DOWNLOAD

1. Ai biruit mormantul – DOWNLOAD
2.  E viu, e viu – DOWNLOAD
3. Mai sus de oameni – DOWNLOAD
4. La Calvar – DOWNLOAD
5. Lacrimi, plans si durere – DOWNLOAD
6. Inspre drumul de durere (Sus pe Via Dolorosa) – DOWNLOAD
7. Mii de rani – DOWNLOAD
8. Un cor ingeresc – DOWNLOAD
9. O, ce valuri de-ndurare – DOWNLOAD
10. Hristos a inviat – DOWNLOAD
11. Iubire, iertare – DOWNLOAD
12. Pe crucea din dealul iubirii – DOWNLOAD
13. Acolo la Golgota – DOWNLOAD
14. Ai fost rastignit – DOWNLOAD
15. E zi de sarbatoare – DOWNLOAD
16. Este Viu, a-nviat! – DOWNLOAD
17. Jertfa Ta – DOWNLOAD
18. Judecata suverana – DOWNLOAD
19. Pe-un deal, pe o cruce – DOWNLOAD
20. Stiind ca-I Viu – DOWNLOAD
21. Domnul pentru mine a murit (Elim Harmony) – DOWNLOAD
22. Rabuni, Tu din morți ai înviat  – DOWNLOAD
23. Pentru mine Domnul a răbdat – DOWNLOAD
24. Da, eu știu: Domnul meu E Viu! – DOWNLOAD

1. Oh, noapte sfanta, binecuvanta – DOWNLOAD
2. Bucurati-va de Vestea Buna! - DOWNLOAD
3. Doi parinti – DOWNLOAD
4. Lasa-ti buzele sa cante! – DOWNLOAD
5. Noapte de craciun preasfintita esti – DOWNLOAD
6. Maria, Maria – DOWNLOAD
7. Milioane de stele  – DOWNLOAD
8. Te-ai nascut – DOWNLOAD
9. Urare – DOWNLOAD
10. Maria te-ai gandit? – DOWNLOAD
11. Astazi vin si-mi plec genunchii – DOWNLOAD
12. Ninge pe strazi -DOWNLOAD

1. Cant Aleluia – DOWNLOAD
2. Cauta pacea! – DOWNLOAD
3. Cele mai frumoase momente – DOWNLOAD
4. Colaj (3 piese) – DOWNLOAD
5. E viu, e viu – DOWNLOAD
6. Mai sus de oameni – DOWNLOAD
7. Mii de rani – DOWNLOAD
8. Noi suntem Biserica – DOWNLOAD
9. Sus pe Via Dolorosa – DOWNLOAD
10. Te-astept Isuse – DOWNLOAD
11. Timpul cel din urma – DOWNLOAD
12. Ziua asteptata – DOWNLOAD
13. A lui Cristos venire – DOWNLOAD
14. Ai deschis cerul Tau – DOWNLOAD
15. Atat am cautat rostul vietii – DOWNLOAD
16. Batrani care-aici mai sunt – DOWNLOAD
17. Cand ajungi sa-ti fi tu insuti o povara – DOWNLOAD
18. Cantec de lauda – DOWNLOAD
19. Destul tau e sa invingi – DOWNLOAD
20. Din neam in neam – DOWNLOAD
21. Dincolo de Cer – DOWNLOAD
22. Doamne-atinge-ne din nou – DOWNLOAD
23. Dulce rasuna afara – DOWNLOAD
24. E scris ca Harul de la Neamuri se va ridica – DOWNLOAD
25. El e inaltat – DOWNLOAD
26. Eram copil – DOWNLOAD
27. Fa-ti timp – DOWNLOAD
28. Fiti voiosi – DOWNLOAD
29. Fratilor credinta noastra s-o pazim! – DOWNLOAD
30. In lumea-aceasta toate-s trecatoare – DOWNLOAD
31. Isus e Acelasi – DOWNLOAD
32. La nunta voastra – DOWNLOAD
33. Lumina lumii – DOWNLOAD
34. M-ai regasit – DOWNLOAD
35. Mai presus de orice – DOWNLOAD
36. Mergand prin asta lume – DOWNLOAD
37. Nimeni in afara de Tine – DOWNLOAD
38. Nu sunt numai flori pe Cale – DOWNLOAD
39. O cantare de marire – DOWNLOAD
40. Pentru Dumnezeu sa traim! – DOWNLOAD
41. Tu esti Cel mai minunat – DOWNLOAD
42. Un singur Dumnezeu – DOWNLOAD
43. Vrei tu sa scapi de pacat sarcina? – DOWNLOAD
44. Aceasta mi-e dorinta – DOWNLOAD
45. Astazi vin la Tine Domnul meu – DOWNLOAD
46. Caci Domnul poate – DOWNLOAD
47. Cand simti in piept adanc mustrarea – DOWNLOAD
48. Cand te afli-ngrijorat – DOWNLOAD
49. Ce mare esti Tu (Splendoare de-Mparat) – DOWNLOAD
50. Ce sunt eu, ce sunt eu? | Puiu Chibici – DOWNLOAD
51. Doamne esti mai scump – DOWNLOAD
52. Doamne mai vreau Rusalii – DOWNLOAD
53. Doamne vreau sa ma-nchin | Christos pt Romania – DOWNLOAD
54. Duhul Domnului este putere! – DOWNLOAD
55. E Rugul Aprins – DOWNLOAD
56. El ne-a iubit – DOWNLOAD
57. Fii cu mine-acum | Toflea – DOWNLOAD
58. Jos la picioarele-Ti – DOWNLOAD
59. Pentru noi s-a ivit mantuirea – DOWNLOAD
60. A mai trecut un an – DOWNLOAD
61. Eu nu Te cunosteam Isus – DOWNLOAD
62. Doamne, Doamne | Simina – DOWNLOAD
63. Fa-ti timp! | Simina – DOWNLOAD
64. Focul Tau – DOWNLOAD
65. Hai, e timpul! – DOWNLOAD
66. Iata-ma Isuse – DOWNLOAD
67. In aceasta ora – DOWNLOAD
68. In orice clipa-n viata mea - DOWNLOAD
69. In prezenta Ta oh, Doamne este pace – DOWNLOAD
70. Inteleptii lumii – DOWNLOAD
71. Pentru tine-un pacatos – DOWNLOAD
72. Prieten care-alergi | Speranta – DOWNLOAD
73. Pune-Ma ca o pecete! – DOWNLOAD
74. Puterea lui Dumnezeu | Speranta – DOWNLOAD
75. Renuntand la gandurile mele – DOWNLOAD
76. Schimba-mi inima – DOWNLOAD
77. Vreau sa spuna – DOWNLOAD
78. You raise me up – DOWNLOAD
79. Acum, paraseste acum! – DOWNLOAD
80. Aleluia, aleluia, aleluia – DOWNLOAD
81. Asa cum sunt la Tine vin – DOWNLOAD
82. Asculta Doamne lauda mea – DOWNLOAD
83. Din adancul iernii grele – DOWNLOAD
84. El vine iar – DOWNLOAD
85. Fa-ne doar un glas – DOWNLOAD
86. Har din Cer – DOWNLOAD
87. La miezul noptii va veni – DOWNLOAD
88. Mana Ta Doamne – DOWNLOAD
89. Nu e problema – DOWNLOAD
90. Nu-i nimeni ca Tine, Isus – DOWNLOAD
91. Oh, ce valuri de-ndurare – DOWNLOAD
92. Oh, Doamne-asterne slava Ta – DOWNLOAD
93. Ogoarele sunt gata de recolta – DOWNLOAD
94. Pleaca-ti genunchii, Isus e-aici! – DOWNLOAD
95. Poarta Cerurilor – DOWNLOAD
96. Shine Jesus, shine – DOWNLOAD
97. Tu stai mai sus de ceruri – DOWNLOAD
98. Vreau langa Dumnezeu – DOWNLOAD
99. Poporasul meu – DOWNLOAD


277 comments on “DESCARCĂ GRATUIT NEGATIVE CREȘTINE!

  1. FITI BINECUVINTATI PENTRU TOT CE FACETI PENTRU CA LUCRAREA DE LAUDA SA PROPASASCA !!Am si eu o dorinta .Negativul de la cintarea AJUNS CHIAR LA CAPAT cintata de :Bianca Cernisov.Multumesc si GBU.!!

  2. va rog sa ma ajutati cu un negativ “esti de necuprin” il puteti trimite pe yahoo mail la adresa asta “darius_maghiari” va multumesc domnul sa va binecuvanteze.

  3. Pace!!! As dori negativele “imnuri de slava” , “casa mea e colt de rai ” si “lumina mea” (isaura dinca) va rog sa ma ajutati ,vreau sa-l slavesc pe dumnezeu impreuna cu biserica… Multumesc!!!

    • buna, mie nu mi se pare chiar asa normal sa fie totul pe “de-a gratis”. romana s-a tot invatat sa primeasca de pomana. nu zic ca nu e bine sa slujesti in biserica si ai nevoie de negative si materiale, dar iunainte nu mai existau atatea materiale si oamenii cantau doar cu vocea sau cu instrumente, acum ne-am “modernizat”, cica. Dar nimeni nu se gandeste la cei care fac muzica si TRAIESC DOAR DIN ASTA. Ei cu ce si-ar plati facturile daca nu ar fui persoane care sa plateasca munca lor? Si nu e vorba numai ca au primit muzica de la Domnul, adica pe “gratis”, dar CD-urile nu se fac pe “gratis”. Si daca nu au avut ei bani, au avut sponsori cei care le doneza. Eu de exemplu am compus ceva poezii de-a lungul anilor, si din cauza lipsei banilor, m-am gandit sa le public pentru a face rost de bani ca sa imi renovez apartamentul care nici nu e al meu, si sa imi fac actele pe el. Cine ma poate condamna pentru asta? Doar cei care nu stiu cum e sa nu ai un loc de munca si un coltisor al tau. Cei carora nu le pasa de altii, prin ce trec, prin ce situaitii. Nu ca sunt de acord sa se ceara bani, sau cum se face acum, numai comercial, nu se mai face pentru slava lui Dumnezeu, dar trebuie sa privim si in barca lor. Ei cum se descurca cu viata asta? Au ce le trebuie? Cei care nu inteleg, nu le pasa, si cei carora nu le pasa de asa ceva, nu se pot numi crestini.

      • E corect să avem intenții de a face bani prin publicarea unor gânduri creștine așternute în scris sau pe fundal muzical? Eu vă înțeleg și știu că, cântăreții creștini, unii dintre ei trăiesc de pe munca lor pentru Dumnezeu dar nu cred că e un motiv să ne scuzăm prin asta pentru că am ajunge iar la aceeași întrebare, ne folosim darurile pentru a face bani? Banii vin pe deasupra pentru că Dumnezeu poartă de grijă celor ce se încred în El dar dacă cineva își pune gândul să facă business „creștin” din asta, nu cred că este bine și corect înaintea lui Dumnezeu și înaintea oamenilor. Nu sunt de acord nici eu cu postarea materialelor ce aparțin unor autori anume doar pe motiv de a face rating pe site-ul sau contul său de youtube, etc. Dar, cred că este bine să ne dăruim unii altora ceea ce primim de la El, fără bani, fără plată. Pe de-o parte, sunt de acord cu dv, astăzi, în multe biserici așa zise creștine, deja închinarea și adorarea spirituală a devenit un show, un concert folcloric și mioritic. Deja cântăm despre noi, despre noi și despre noi, prea puțin despre El. Mai mult decât atât, majoritatea versurilor sau mesajelor, într-un procentaj destul de ridicat sunt focalizate pe om, pe tristețe, pe durere, pe lamentări, pe eșec și slăbiciune. Unde sunt cântece Sionului? Unde sunt cei ce formează Armata lui Christos, cea vie, sfântă și puternică? Vărsăm câte o lacrimă la o cântare de-a sorei Ileana din Vâlcele sau Frații Wagner dar viața noastră e tot așa, plâns și plâns, nu e rău dar rău e că rămânem la acest stadiu. Este trist ce se întâmplă în multe biserici, e nevoie de o reformă iar, se folosesc negative și nu zic că e rău, e foarte bine, dar totul se concetrează pe om, pe situație, pe negativ, pe cum stau în față, pe cum stă microfonul, pe cum pășesc, pe cum se uită unii la mine, pe cum… pe cum… pe cum… Știu mulți ce zic, eu personal, am fost foarte intristat să văd că au loc astfel de parade în biserici și e doar un mic subiect despre care mi-e greu să discut pentru că e trist să vezi că mulți se cred mântuiți și creștini judecând pe alții când ei sunt plini de mândrie, ură, dispreț și interese negative, vorbesc despre unii oameni în general de pe tot Pământul. Cred că trebuie să ne trezim și să lăsăm la o parte tot formalismul religios și să ne apropiem dar cu seriozitate și decizie fermă și definitivă de Dumnezeu, trecând de la vorbe goale la fapte! Dumnezeu să lucreze!

  4. se poate sa puneti negativele fratilor de la Toflea “si ma ridic in numele lui Isus” si “azi ma inchin in fata Ta”???

  5. Buna,cum pot sa downloadez piesele de la Misiunea Elohim,toate,,inclusive-Vin cu viata mea,nu am buton de download,va multumesc.

  6. daca ati putea sa puneti si negativul de la melodia ” e un prieten” de otto pascal …va multumesc !!!

  7. De unde pot lua negativul cu Fraţii de la Toflea – Te-am văzut in orice floare..? Multumesc!

  8. Cei care au darul de a compune negative, pozitive, etc. si care sunt si crestini trebuie sa inteleaga ca pe baza Sfintelor Scripturi nu exista “drept de autor” deoarece ceea ce Dumnezeu inspira pe om nu e pentru a-l slavi pe om ci Numele lui Dumnezeu si pentru ca orice suflet sa primeasca gratuit mesajul Sau!

  9. FITI BINECUVANTATI A-SI VREA NEGATIVE DE LA VERSURILE CANTARILOR LUI OVIDIU LITEANU MULTUMESC,.

  10. Pacea Domnului ,Dumnezeu sa va rasplateasca cu viata vesnica pt toata osteneala si munca care o faceti , as avea nevoie daca este de gasit negativul Cristian Dragomir – Tu nu sti ,
    Va multumesc in numele Domnului !

  11. PACE, as avea nevoie de un negativ .Daca a-ti putea sa ma ajutati va rog.
    PE ALTAR INAINTEA TA; TI-ADUC MULTUMIREA MEA….de Bucuria Copiilor Vol.5.Un grup de fetite vor sa il laude pe Domnul Isus de Pasti! Va multumesc mult!

  12. Negativul Umple-ma Isuse , ma poate ajuta cineva ? Va multumesc , fiti binecuvantati :*
    contactati-ma pe dana.raluca98 daca reusiti

  13. Pace!am mare nevoie de negativul pt cantarea”doar Tu ma cunosti”continental!ma poate ajuta cineva?fiti binecuvantati!

    • Hy am și eu nevoie de negativul pt cântarea “doar tu mă cunoști”continental!mă poate ajuta cineva?mulțumesc

  14. Pace. As avea nevoie de negative crestine de craciun. Mai exact de la Speranta vol 33 ,Callatis Praise -Glorii ( El s-a nascut in Betleem) si Otto Pascal-Azi s-a nascut. Daca ma poate ajuta cineva,sau le are cineva si doreste sa mi le dea si mie as fi recunoscatoare :D

  15. PACE: Daca doreste CINEVA Negative Originale. Gratis. ma poate contacta la id de mess. mance_danyel , cat pot ajut si eu. am mai ajutat si mai demult ,multa lume.

  16. Domnul sa va rasplateasca pt ce faceti ! ”Dati Domnului” -Catalin si Ramona Lup ..ar fi minunat daca ati putea sa o postati! multumim :)

  17. pace ,Asi dori negativul de la puiu chibici :Nu inteleg o Doamne deplina Ta iubire : Daca il are cineva ?
    Domnul sa va binecuvanteze Amin

  18. Pace voua,fiti binecuvantati de Domnul,multumim pentru ca ne oferiti asa o varietate de negative,Domnul sa va rasplateasca !Nu aveti cumva si negative de la Grupul Speranta,Mai este mult strajer din noapte,El numai El,etc…

  19. Domnul sa va dea inzecit ptr ceea ce faceti! Sunt atat de utile aceste negative, stim ca sunt oameni care au muncit mult ca aceste ngative sa ajunga aici si dorim sa LE MULTUMIM ptr acest lucru. Sa fiti binecuvantati in NUMELE DOMNULUI!!!

  20. Foarte frumos blog-ul.A aveti cumva negativul “”Lacrimile de durere”” de grupul SPERANTA ?As avea mare nevoie de el….felyciobanu@yahoo.it

    • Negativul la acest cantec il gasesti pe google sau youtube .Scrii la cautare speanta -Lacrimile de durere si cand d-ai la cautare iti apare totodata si negativul.Succes!

  21. Domnul sa va binecuvinteze,El sa va umple de har ,pace si de tot ce aveti nevoie.Sint de mare folos negativele si tot ce aveti pe site pentru mine.M-au insotit si ma vor insoti in umblarea pe acest pamint.Prin ele Dumnezeu sa isi faca lucrarea,El parintele nostru plin de dragoste sa vorbeasca multor inimi care au nevoie de mingiiere,mintuire,dragoste,vesnicie.A lui sa fie slava ,cinstea si onoarea acum si pururea in veci vecilor ,AMIN

  22. va rog daca ma puteti ajuta sa caut negative triasca domnul de melania tudor va rog sa ma ajutati

  23. Buna, :)
    Are cineva negativul la piesa Isus, iti dau viata mea – Solvei Annette Larsen, varianta moderna???

  24. Domnul Isus sa va binecuvinteze lucrarea ce o faceti.Ajutati foarte mult mai ales incepatorilor care au dorinta sa laude pe Domnul si n-au instrument.
    Daca ati putea sa ma ajutati cu negativul de la cintarea ´´Isus speranta vietii ISUS roua diminetii,, e refrenul cred ca cinta grupul shalom. incepe cu..Printre stee se iveste o speranta..
    Va multumesc danutapetruta@yahoo.es

  25. as avea nevoie de negativu un fiu iubit-ema repede daca se poate…oricine il are…ms…GBU…n3lu_ani

  26. Aveti cumva negativul Ema Repede -un fiu iubit si ioan 3:16? Va multumesc anticipat D-l sa va binecuvanteze

    • imi cer scuze ca te deranjez dar ai facut cumva rost de acest negativ?as aea mare nevoie de el pt poemul copiilor de paste.Daca ma poti ajuta ti-as fi extrem de recunoscatoare!

  27. e foarte simnplu, mai simplu decat arata in clip. eu tarziu miam dat seama. exact unde scrie download dati click dreapta si scrie “salveaza legatura ca” si spuneti u8nde vreti sa fie salvat fisierul si gata.

    • in clip arata exact cum trebuie, da, este adevarat, nu e nimic complicat, dar multi au dorit sa stie cum si e util pt ei sa afle, e ceva normal… Domnul Isus sa va binecuvanteze Veronica, multumim pentru vizita dv pe portalul nostru si va mai asteptam! Fiti binecuvantati cu totii!

  28. nu stiu cum se descarca negativele va rog imi doresc foarte mult deoarece fica mea cinta in biserica in marsilia biserica betel a-s dori informati despre descarcari negative va rog mult de tot Dumnezeu sa va binecuvinteze .

  29. pace ,as vrea si eu negativul” vreau sa-nvat sa leg o rana” de emma repede daca puteti ajutatima va multumec

  30. pace ,are cineva neg Sa fie rugaciunea ta .am nevoie de el .multumesc Domnul sa va binecuvanteze .Amin
    daca il are careva sa ma contacteze la mariusflaviu90yahoo.com

  31. Pace, foarte frumoase negative, Domnul sa va binecuvinteze. Nu aveti cumva neg de la cantarea: M-ai crescut m-ai leganat?

  32. Ma bucur nespus ca exista si astfel de slujire!Va binecuvintez in numele Domnului!O intrebare am dar si o dorinta!caut neagativul Ramonei Lup,”NU PLECA”,Nu il gasesc niocaieri,ma poate ajuta si pe mine cinvea cu acest negativ?va multumesc frumos!fiti binecuvintez!

  33. Nu credeti ca ma-ti putea ajuta cu negativul la cantarea de continental Tu ma cunostii? Adica am gasit un negativ dar nu este bun .. nu e dupa originalul … Chiar daca nu reusiti voii faceti o treaba minunata si Domnul isus sa va binecuvanteze in tot ceea ce ati facut , faceti, si veti face!!!!! …

  34. Domnul sa va binecuvanteze cu tot ce e dupa Sfanta Voia Lui!!!
    este un lucru minunat faptul ca aceste negative sunt puse pentru toti cei care doresc sa laude pe Domnul cu inima sincera si curata,…atentie(sinceri si curati)
    fie Domnul nostru laudar Amin!

    • pace fratilor doresc si eu melodii crestine negative gratis de care credeti ca ìmi permiteti sa douwlandez si DOMNUL ISUS SA VA BINECUVINTEZE

  35. ..am incercat sa descarc negative si nu reusesc nici cum.mi se deschide fereastra…dar pot doar sa ascult negativul..nici vorba sa-l pot descarca.Domnul sa va binecuvinteze

  36. Pace, aveti va rog negativul “Bine-ai venit Isus-Persida Murasan?
    ms mult si Domnul sa va binecuvinteze! daca puteti va rog sa
    imi dati raspuns pan ineseara..
    multa pace.

  37. va rog mult daca ati putea sa dati si negativul la bucuria betleemului de persida murasan multumesc si DUMNEZEU SA VA AJUTE SI SA VA BINECUVINTEZE

  38. Nu aveti cumva negativul “De ziua Ta” Callatis Praise??? please:)
    V-as fi foarte recunoscatoare!
    Binecuvintari!

    • ne bucuram pt asta, Dumnezeu sa va binecuvanteze pe dvs, familia dvs, prietenii si cunostiintele dvs, cat si biserica locala din care faceti parte, Dumnezeu sa lucreze pe mai departe. :)

  39. ati mai facut un om fericit cu aceste negative. va multumesc din suflet. am sa le interpretez cu mare drag si pasiune pt. DOMNUL nostru. AMIN. Nu stiu daca am avut vreo bucurie mai mare ca asta in viata. FITI BINECUVANTATI !

  40. MULTUMESC PT NEGATIVELE PT COR … AS DORI SI PARTITURILE DACA LE ARE CINEVA …. VA ROG …… MULTUMESC DOMNUL SA VA BINECUVINTEZE…

  41. Realizez la cerere albume de muzica crestina :
    -compozitii
    -orchestratii
    -inregistrari voce
    -mixaj
    -masterizare
    -imbunatatiri melodii si albume existente.
    Se pot asculta demo-uri[albume din perioada 2002-2006] pe youtube la adresa :

    http://www.youtube.com/user/atamusicstudio/videos

    Studio de inregistrari performant.Detalii pe e-mail sau pe yahoo messenger ID ; atamusicstudio

    • PACE NUMELE MEU ESTE SABIN MA INTERESEAZA DACA LUCREZI SI NEGATIVE PTR COR MIXT SI BARBATESC SI CU CIT LUCREZI PIESA ASTEPT UN RASPUNS GBY

  42. foarte frumos e ceea ce ati facut aceste negative sunt de folos ar fi minunat daca ati incarca ceva si pentru copii,Domnul sa va binecuvanteze!

  43. Exceptionale sint toate negativele , Domnul sa va binecuvinteze si El sa va rasplateasca toata munca pe care o depuneti ca noi la rindul nostru sa dam si celor ce vor sa asculte aceste cintari prin negativele expuse. Daca se poate…as avea nevoie de negativul ”Biruitori,biruitori sintem”, sau daca il are cineva ,sa ma ajute al obtine ,este exceptional…

  44. sunteti o binecuvantare intr-adevar cu ceea ce faceti. Dar nici eu nu pot descarca… Nu stiu de ce. Nu imi apara nici un playlist cand se deschide fereastra unde ascult negativul

    • domnul sa va binecuvanteze pt munk care o depuneti in slujba domnului o mare binecuvantare este pt cei care au darul de a canta de al lauda pe dumnezeu pt a putea sa inmultim talantul care tatal ni la dat domnul sa va rasplateasca cu multa putere si tot ce este nevoie sa fim dupa voia lui ca el sa gaseasca placere in noi amin

  45. Pace ! Are cineva negativul Pe veci sa fiu al tau de la Alin si Emmima Timofte ?? sau negativul Aleluia de la Otto Pascal ??? Va multumesc frumos :*

  46. và rog sà im dati dacà se poate negativul ,vine ISUS cinei gata de plecare sau ,imi ridic ochi inimi sà pot spre tine a privi ,Emma repede o cintà và multumesc Dumnezeu sà và Binecuvinteze

  47. Pace.. va rog cine are negativul cantarii //spre viitor//-Emma Repede.daca puteti sam dati///vreau sa o cant la nunta…

  48. Pace, am nevoie de
    negativele “te am scos cu mana tare din egipt-fratii Ursan-
    si “o de as avea eu limbi-omie-Emma Repede.
    Va multumesc ff mult
    Domnul sa va binecuvinteze ♥

  49. Doresc din toata inima sa va felicit si ii multumesc Domnului pentru ca existati! El sa va rasplateasca cu viata venica! Be bless!

  50. are cineva negativul nu stiu cat tine viata adriana stoican sau nam stiut ca exista dumnezeu tot adriana stoican ajutatima va rog

  51. Buna:) as vrea si eu negativul lui Emma Repede-un fiu iubit … va multumesc frumos si Domnul sa va binecuvinteze ;)

  52. buna…am si eu nevoie va rog de negativul cantarii ”vis implinit”/”spre viitor”-Emma Repede. Trebuie sa o cant la nunta surorii mele:D.

  53. Buna!Am nevoie si eu de negativul Surorilor Onofrei -“O de as avea eu limbi o mie”,daca se poate si il aveti,nu il gasesc pe nicaieri.Domnul sa va binecuvanteze!Multumesc

  54. multumim de ajutor! Dl sa dea rasplatire celor ce dau ajutor GRATISSS! Asa ne-a invatat si DL cand ne dat HARUL SAU GRATIS!Fiti binecuvatati! Celor ce au si alte negative DL sa le vorbeasca si sa le adauge la lista de mai sus :)!

  55. Am eu o intrebare ! Are cineva negativul de la Adriana Stoica – N-am stiut sau negativul de la Ioan Timofte – Ce mai conteaza o secunda ??? Daca poate sa ma ajute cineva va rog !
    Va pot ajuta si eu cu niste negative dar am nevoie urgent de acestea ! Multumesc ! Gb all !!!!

  56. Nu am cuvinte , sunt uimitoare cautam ca un nebun negativul Te-astept Isuse mai era putin si plateam pt el … dar datorita voua akm il am va multumesc din tot sufletul ! Domnul sa va binecuvinteze si sa va intareasca in tot ceea ce faceti ! Dati accept la bocos.darius vreau sa vorbesc ceva cu voi va rog frumos . Multumesc !

  57. am si eu 200 de negative darnustiu cum sa le pun daca ma indruma cineva masi bucura sa fiu si eu de folos:)

    • PACE FLORIN AM O RUGAMINTE DACA AI NEGATIVE NU AI CUMVA SI NEG PTR COR MIXT SI COR BARBATESC SAU SA MA PUI IN LEGATURA CU CINEVA CARE MA POATE AJUTA AM MARE NEVOIE IN LUCRARE FII BINECUVINTAT DE DOMNUL TE INBRATISEAZA SABIN :)

  58. al luca :PACE. Sunteti minunati; Domnul sa va rasplateasca: ma bucur ca existati, faceti un lucru deosebit prin negativele pe care le puneti la dispozitia noastra. Va multumesc in numele meu si a bisericii unde slujesc. Ne rugam pentru voi si pentru lucrarea in care va implicati. Indraznesc sa apelez la voi ca la niste frati:negativele lui Alin Timofte ,Adi Gliga , Messengers , daca a-ti putea sa le puneti v-am fi foarte recunoscatori.Bisericii si nu numai place fffff mult: cu rugaminte mare in numele si de dragul fratietatii in ISUS va rugam f mult. Va multumim anticipat. Fiti binecuvantati de DOMNUL.

    • sunt afisate unele negative cu unii interpreti mentionati de dvs… insa, nu putem altele din anumite motive legale . Dumnezeu sa va binecuvanteze si va multumim pt mesajul dvs :)

  59. va multumesc din suflet pentru aceste cantari minunate,care-mi umple inima cu bucurie si speranta pentru a merge mai departe in continuare,pt ca de foarte multe ori simt ca am ajuns la capatul acestei vieti,dar isus cristos este mereu cu mine si ma calauzeste in orice pas din zi si din noapte .eu lam cunoscut pe domnul isus cel atotputernic si adevarat la virsta de 33 ani cind mi sa descoperit ca am cancer,mina lui ma salvat sii multumesc din inima pt tot cea facut pentru mine si familia mea .

    • E minunata marturia ta sora Ioana, toata Gloria si Adorarea Ii apartin Infinitului nostru Dumnezeu Suprem prin Isus Christos, Regele regilor, Mantuitorul nostru Etern. Domnul nostru Isus sa te binecuvanteze pe mai departe! :)

  60. fiti binecuvantati de Domnul ,are cineva negativul ;TIMPLU TRECE ;de pe Speranta 32 ?
    Domnul sa va rasplateasca cu viata vesnica;Amin

  61. Ma bucur pentru ca voi ati ales sa puneti la dispozitia multora resurse spirituale si inspirati si pe altii sa nu fie nepasatori fata de lauda si inchinarea adusa inaintea Domnului Dumnezeu.
    Sunteti minuntati si binecuvantati!

    Solicit, va rog, daca aveti negativul: “Marturie” a lui Ariana Samoila

  62. ma bucur mult pentru lucrarea ce o faceti pentru Domnul fiti binecuvantati Am o intrebare negativul ,,Vreau langa Dumnezeu ,,de ce este atat de scurt doar de doua strofe ?

  63. PACE. Sunteti minunati; Domnul sa va rasplateasca: ma bucur ca existati, faceti un lucru deosebit prin negativele pe care le puneti la dispozitia noastra. Va multumesc in numele meu si a bisericii unde slujesc. Ne rugam pentru voi si pentru lucrarea in care va implicati. Indraznesc sa apelez la voi ca la niste frati:negativele lui Alin Timofte ,Adi Gliga , Messengers , daca a-ti putea sa le puneti v-am fi foarte recunoscatori.Bisericii si nu numai place fffff mult: cu rugaminte mare in numele si de dragul fratietatii in ISUS va rugam f mult. Va multumim anticipat. Fiti binecuvantati de DOMNUL.

    • Pace si fiti binecuvantati pentru tot ce faceti Va rog ma puteti ajuta cu negativul ,,Vreau langa Dumnezeu,, daca se poate mai lung de doua strofe poate exista si o a doua parte Cantarea este compusa din cinci strofe iar negativul este doar de doua strofe va multumesc anticipat

  64. dumnezeu sa va binecuvinteze pnt binefacerea voastra ! kaut si eu negativul “stau si privesc ochii adanci” kiar simt.vreau sa kant cantarea asta pnt asta am nevoie de negativ dakal avety va rog in numele lui isus datymi-l si mye va las id meu “(madmzellydy)” mersi mult pnt a ma kontakta cat mai repede!!

    • imi pare rau ca nu il avem, dar iti dau un sfat. Pt Isus merita sa canti chiar si fara negativ. Nu negativul conteaza. Crede-ma, e un cantec extraordinar, minunat, multi pot fi atinsi de el.. incearca sa-l canti in biserica pt Cristos :X

  65. D’l sa va binecuvinteze si sa va rasplateasca pentru tot ce faceti:*as dori daca se poate sa puneti negative cu gabriel gorcea si prietenii vol 8 si puiul chibici.Multumesc:X

  66. Pace aveti cumva negativ la cantarea Pe muntele Sfant Isaura ?Sau il puteti face este o cantare minunata mi-l trebuie si mie daca este posibil sa mi-l dati.Multumesc

  67. Pace!Are cineva negativul ”Vine Isus” cantat de Adi Gliga si Gabi Ilut? Va rog sa ma contactati la id:priscilazalar:) Va multumesc!

  68. Fiti binecuvantati de Domnul pentru ca ati postat aceste negative!!! Va multumesc din suflet.

  69. Pace!!! Cine are veg. ”In fiecare dimineata”sa ma contacteze la beatricemalanca asta e id meu ok ? OK D-zeu sa va binecuvinteze!!

  70. va rog din tot sufletu si inima mea daca poate cineva sa imi dea negativu FIU RISIPITOR GABI ILUT luna viitore am botezul si vreau sa cant aceasta melodie va multumesc forte mult id meu este pauldana14

  71. pace, dac pote cineva si vrea sa ma ajute caut negativul ¨¨ fiu risipitor ¨¨ cantat de gabi ilut va rog din tot sufletu meu sa ma ajutati id meu este¨¨ pauldan14¨¨ va multumesc anticipat

  72. Pace!!As dori si eu un negativ la cantarea “Spre viitor” sau “Vis implinit”, nu stiu sigur care-i este numele, dar e interpretata de Emma Repede. Va multumesc si Domnul sa va binecuvinteze!
    astept rasp prin mail

  73. Domnul sa va binecuvinteze!….aveti cumva negativul de la cantarea”un fiu iubit”-Ema repede…? l-as dori si eu:-ms mult

  74. Domnul sa va binecuvinteze …………aveti negativ la melodia ..Ilie. Grupul Cristale……….. ID ionela.lupu86..va multumesc sa aveti o zi binecuvantata

  75. Faceti o lucrare minunata,intradevar e de mare folos in lucrarea lui Dumnezeu..Sa fiti binecuvintati de Tatal Ceresc.Am si eu o dorinta..de mult caut negativul la cintarea “marturie” interpretata de Ariana Samoila…va rog daca cineva il are contactati-ma..

  76. Va rog postati negativul Alin timofte – Sunt aici la dispozitiz ta …. Domnul sa va dea ravna pentru cea ce faceti !!!

  77. Negativul cantarii “Un Fiu Iubit – Emma Repede(Morosanu)” daca-l are cineva? D-zeu sa va binecuvinteze !

  78. As vrea si eu neg de la Continental, Atat cat voi trai , daca poate careva sa ma ajute in acest caz , id-ul meu este corneliuluis, daca puteti careva sa ma ajutati in acest sens as fi foatrte bucuros. ok Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti!!!! apropo mai am si eu ceva neg in special de la speranta daca ar fi careva interesat…….

  79. Daca descarc de aici negative si cant poate fi vreo problema. Ma refer le aveti legal cu drept de distribuire sau pot sa am probleme cantandule, adica cu apartinatorul de drept si in al doilea rand utilizandule ma fac partas la furt impreuna cu cei care le-au furat si postat aici.? astept raspunsul si parerea celorlalti!

    • Negativele sunt pt a ajuta pe crestin sa-L laude pe Dumnezeu! Acum, intre dorinta de a-L adora si a si practica asta, exista la multi crestini problema intrebarilor, parerilor, ideilor, doctrinelor. Cand il lauzi pe Dumnezeu, nu mai te intereseaza ce harfa ai in mana, ce trompeta sau chimval zanganitor, chiar si cu doua pietre sau din palme poti sa-L lauzi pe Regele regilor! Acum, inteleg intelege intrebarea ta. Personal, nu cred ca e gresit sa canti daca le downloadezi, pana la urma toata lauda e a Lui, oamenii nu creeaza negative sa-si faca publicitate, aa? E munca lor? Da, e adevarat, dar daca aceasta munca e un dar de la Dumnezeu pt a ajuta si pe cei ce nu au posibilitate sa cumpere un negativ? Oricum, traim un crestinism unde daca nu ai negativ, mai ales original, nu-L mai poti lauda pe Dumnezeu de parca pe El asta Il intereseaza. Adrian, nu te obliga nimeni sa le descarci, dar sunt si oameni care cauta imediat [cu ideea, "conform Legii"] sa te prinda si sa te “amendeze” pt ca ai negativele lor, ma intreb, sunt ale lor? Munca da, dar nu o facem pt a onora Numele Lui, sau numele trupei noastre? Ma intreb… stiu, ca astfel nu se mai cumpara si ramanem fara bani de misiune, e o afacere, dar Dumnezeu va ajuta pe cel dornic sa-L laude pe El cu adevarat ! Negativele sunt sponsorizate si le gasesti in mare peste tot pe net. Dumnezeu sa va binecuvanteze, si acum, stiu, m-astept la multele comentarii si aruncari de vorbe cu privire la Lege, la Reguli, la disciplina si la sfintenie. Urmeaza sa vedem cum tinem noi Legea si sfintenia fiecare in parte. Noi nu furam [fara plata ati primit, fara plata sa daruiti, nu e pt noi, nici lauda, nici negativele, nu sunt ale noastre, ci totul pt El, si sper sa inteleaga asta toti cantaretii crestini, nimeni nu e artist pe Pamant, decat Unul Singur - DUMNEZEU]. Multumesc!

  80. va rog daca are cineva negativul de la cantarea “poti avea orice”cu lavinia les si speranta.
    multumesc

  81. Îndrăznesc să cer şi eu un negativ care îmi este foarte important pentru mine ! “lÎngă tine vreau să fiu acuma iar……” Vă rog frumos dacă binevoiţi să-mil trimiteţi pe emeil :tatiana_luchian@mail.ru

  82. vreau si eu negativu speranta – la ce folos , daca aveti negativul va rog si eu frumos sa mi-l trimiteti prin email. Multumesc mult! Domnul sa va binecuvinteze!

  83. cine are negativul viata mea e-n mna ta de emma morosan theo pascalau si otto pasacal?
    contactati-ma la aidiul urmator ciobotaru.sorana

  84. Are cineva negativ la cantarea Doamne iti multumesc nespus EMMA SI CRISTI REPEDE
    va rog sa mi-l da-ti si mie.Multumesc

  85. Pace,Domnul sa va binecuvanteze ,faceti o treaba super Domnul sa va rasplateasca
    .Amin ,daca are cineva neg;Dumnezeu a -ntiparit ;mazlinu sau speranta vol 16 ,am nevoie de el ,multumesc mult.

  86. pace as vrea sa stiu daca aveti cumva si colaj de negative adica cate 2 sau 3 legate impreuna ?care se pot canta cu intreaga biserica?

  87. Pace!!! Uitasem sa va spun care negativ(cintarea A TRECUT INCA UN AN).
    O intrebare….cintari sau negative de AN NOU nu ne postati pe site-un NEGATIVE CRESTINE ca doar vine Anul nou?.Dumnezeu sa va binecuvinteze….

  88. Buna!As vrea sa stiu de ce nu pot sa le descarc? Pentru ca atiunci cand se descarca canta artistul si am incercat mai multe si tot asa sunt si celelalte.

  89. As avea o intrebare nu stie nimeni cantarea aceea a lui Vali Pentea Sava: Este craciun, cu totii spun ca s-a nascut Isus. ?O caut si nu o gasesc. Daca cumva o aveti nu imi spune-ti unde pot sa o gasesc? Multumesc frumos!

  90. Pace!!! Nu reusesc sa descarc citeva negative…Ajutati-ma va rog,cum procedez?. Va multumesc Domnul sa va binecuvinteze.

    • Pentru o perioada scurta de timp, pagina de negative a fost suspendata din anumite motive. Insa acum e redeschisa , fiti binecuvantati. Curand albume de craciun pt download !

  91. Pace!!! Nu aveti cumva negativul “”Ne vom vedea”” de grupul SPERANTA ?As avea mare nevoie de el….

  92. Sint exceptionale, sint de real folos in al lauda pe Dumnezeu din toata inima.Dumnezeu sa va binecuvinteze!!!

Leave a Reply

