TALANTUL IN NEGOT 2013


APASATI PE ACEST LINK!

 

About Misiunea Elohim

Pasiune pentru Christos! GENERAȚIA CARE SE RIDICĂ

Posted on 17 February 2013, in Studiu biblic - Explicatii and tagged . Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Pace voua! va rugam sa ne spuneti daca pentru anul 2013-2014 mai postati intrebari pt TALANTUL IN NEGOT. Va multumim!

  2. buna Otilia, iti inteleg supararea dar nu cred ca e onesta aturmatia ta…In primii ani exista asa zisa departajare – “intrebari baraj”, dar in ultimii 4 ani nu s-a mai folosit aceasta metoda. Toti copiii cu acelasi punctaj sunt situati pe acelasi loc. Pot fi si 10 cu 1oo pct, 10 cu 99 pct, 10 cu 98 pct. toti merg mai departe ca si reprezentanti ai locului I, II si respectiv III.

    Regulamentul e mai accesibil, întrebarile de asemenea.

  3. Pace,as dori daca se poate sa puneti teste pentru cl iv-v .Domnul sa va binecuvinteze.

    • din cartea Ioan gasiti pe acest portal varianta cu spatii punctate. Aceasta varianta e foarte utila atat pt cei din clasele 4-5 cat si din celelalte. GBY!

  4. ar fi corect daca sunt 10 copii cu punctaj 100 sa le fie oferit premiul 1 la toti…. in anii precedenti ati frant multe inimi ale copiilor care au obtinut punctaj maxim si ati folosit tot felul de ,,intrebari de baraj,, si ati distrus motivatia multora de a mai participa la acest concurs. AR TREBUI SA FIM MARCATI DE ACESTI COPII CARE PUR SI SIMPLU NE DEPASESC PE MULTI DINTRE NOI IN CUNOASTEREA SCRIPTURILOR.

    • Buna Otilia, regulile concursului “Talantul in Negot” nu sunt facute de mine, eu doar am postat bibliografia preluata de pe site-ul lor cu scopul de a ajuta pe cei ce vor sa participe la acest concurs in acest sens! Inteleg off-ul, daca au fost 10 copii cu 100 de puncte, cred ca toti acestia au obtinut premiul I, pt ca e dreptul lor si bucuria lor cat si a noastra! Sunt intrebari de baraj pt ca concurenta e mare oricum, si trebuie sa se vada cel care cunoaste Scripturile, cel care depune efort,si mi se pare mie unul, corect. Dumnezeu sa te binecuvanteze! :)

      • Otilia spune ceva bun! Ar trebuii sa se schimbe regulile! eu si cea mai buna prietena am iesit pe locul III si am avut intrebari pt. ocuparea acestui loc si am castigat! Inima prietenei mele era trista si indurerata. Ea spunea ca ar trebuii sa fie mai multe premii pt. punctajele egale.Si eu st. de acord. Asta e parerea mea si nimeni nu o poate
        schimba !

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 590 other followers

